Iri Hati…


-SALAM-

Pd pg td,ku jejakkn kaki ke unikl lg..smpai sane,tngk ader banner sal konvo..trus trdetik lam ht aku,bl aku akn dpt rse semua tu??  Allah jelah taw cne prsaan aku…aku smpi kt lib,n alhamdulillah,student crd aku msh ok lg..huhu..leh gk msk lib..jmpew hekmah,n instll adobe kt lptop die..lbh krg2jam sntngh aku kt sane,aku perhatikan org..ramai dak2 yg aku xknl..siyes aku rndu giler..Ya Allah,permudahknlah rezeki aku..

Spnjg kt ctu,dpt gk kacau Hana,Kak Dayah, n smpt dop gelak2 lam lib ngn Hekmah..sebelum aku blk td,aku sempat lak jumpe ngn Syafiq n Amran..hehe..Amran pom da pakai lptop skrg nih..huhu.Td,adew gk nmpak Sha n Amy,dorg adew discussion..Afzan ngn Dayah lak kna stay kt lobby tuk bg brg2 kt dak2 yg nk konvo..huhu..xsmpt lah jumpew dorg..aku ngh rush nk pegi kjew lak..hehe..Z mszj aku,die xdpt nk jmpew hr nih..nt lah mlm nt..

Bila nk kuar,nmpak lg senior2 aku yg nk grade..gler kentang aku rse…siyes aku iri hati sngt2..aku pom kna pstikn diri aku konvo gak nt..UiTM dl dh xdpt..ok lg aku rse,tp kl kt UniKL pom aku xdpt,mmg aku akn sesal seumur hidup aku..Nsbbnya,nilah bidang yg aku nkkn dr dl lg sjk aku knl IT..InsyaAllah,aku akn cb sedaya upaya aku tuk aku genggam segulung ijazah dr cni..lg pom,ak nk tnjukkn pd org yg sll pndg rendh kt aku yg aku juga mmpu tuk capai semua nih..birpun amik mse sedikit..tp skrg2nyew,aku berusaha tuk capai semua impian aku…

sekarng nih aku da kt tmpat kje..aku nk smbung wt kje blk nih..sjew je nk rest jp td..huhu..k,salam ukhuwwah semua..

JAZAKUMULLAHU KHAIRAN KATHIIRAA..

-WASSALAM-

8 thoughts on “Iri Hati…

  1. hi!This was a really splendid subject!
    I come from roma, I was luck to find your website in baidu
    Also I get much in your topic really thank your very much i will come every day

    Like

  2. touching!
    aku pon iri hati tgok org nk konvo..
    sbb aku takot aku xdpt abeskan blaja kat unikl ni..
    mane la taw ape jadik sok lusa
    cm ko ckp..aku takot xdpt ijazah kat unikl ni
    da la kat unisel dulu pon xdpt
    aku taw pe ko rase
    yg penting skang ko keje je kumpul duet then sem dpn smbg blaja k
    jgn putus asa
    wink2~ 😉

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s